dinsdag 29 juli 2014

Fashion: Legging love (+ outfits)


Wat leggings betreft, zijn de meningen verdeeld. Je hebt team 'een legging is geen broek' en je hebt mensen die leggings juist awesome vinden en ze het liefst elke dag dragen. Ik behoor dus tot die laatste groep. Sinds ik een paar weken geleden een zwarte jegging kocht, ben ik helemaal verkocht. Echt, ik hoef geen broeken meer. Afgelopen weekend kocht ik nog een jegging en 2 gewone leggings en ik heb sindsdien niets anders meer gedragen. Momenteel heb ik 3 jeggings (een zwarte, een lichtblauwe jeans en een grijsachtige) en 3 leggings (2 zwarte en 1 met een roze patroon). Ik vind ze zo leuk om te dragen! Een mooi topje erop, sneakers eronder en I'm ready to go!  Hieronder een paar van mijn recente legging/jegging outfits.









PS: Mijn vriendje zit ook in mijn team. ;)

- Wat vinden jullie van leggings en jeggings?

4 opmerkingen:

  1. het moet je staan vind ik .. en in jou geval is dat zo, wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik dacht dat je een typfout had geschreven, maar blijkt dat jegging nog iets totaal anders is als legging?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een jegging is steviger. Neigt meer naar een broek. Er zijn ook dikwijls zakken op achteraan. :)

      Verwijderen
    2. Aha, ik leer weer wat bij!
      Dan ben ik meer fan van een jegging dan een legging :p

      Verwijderen