maandag 18 augustus 2014

Back to reality


Ik wou dat ik het nog niet moest schrijven, maar: hé, hier ben ik weer. Na een heerlijke vakantie ben ik weer thuis. Terug in het regenachtige, koude België. De afgelopen 2 weken had ik de beste vakantie van mijn leven: elke dag zon en plezier. Ik ging voor het eerst naar Spanje (Barcelona!), bezocht de leukste pret - en waterparken, verlegde mijn grenzen en werd elke dag wakker met een lach op mijn gezicht. Terug thuis zijn doet écht pijn. De dingen die ik vooral mis?

Ontbijten bij Dunkin' Donuts - elke dag shortjes dragen - wakker worden en het meteen te warm hebben - zwemmen - elke avond uit eten - nieuwe plaatsen ontdekken - winkels die tot 22u open zijn - de zee - elke dag een beetje bruiner worden - wakker worden naast mijn liefste in ons tentje - achtbanen ontdekken in PortAventura - de engste glijbanen toch durven - croissants eten - elke dag meer en meer beseffen hoe graag ik mijn vriendje zie - McFlurry Kitkat - nooit een jas nodig hebben - mijn blote voeten in het zand - lezen aan het zwembad - mij doodlachen met mijn vriendje, mijn broer en zijn vriendin - nergens aan denken. 

Jep, ik heb heel veel last van heimwee. Zeker nu het hier zo'n somber weer is. Zomer, kom je please nog even terug?

5 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. De thuiskomst is inderdaad een stuk minder. Tis hier in Nederland (waarschijnlijk net zo) ook koud en vies herfst weer. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug, het went meestal heel snel weer. En gelukkig kan je dan op regenachtige dagen als deze, fijn terugkijken naar de leuke vakantie die je had! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glijbanen, achtbanen, zon, zee en strand... klinkt als een heerlijke vakantie. Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het super gehad zo te horen! Leuke foto:)

    BeantwoordenVerwijderen

 photo envye.jpg
envye blogger theme