zondag 8 juni 2014

Back on the blog!

He lieve lezers! Na een lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug. Misschien even beginnen met een korte update over mezelf.


- Momenteel ben ik helemaal verslaafd aan young adult books. Op dit moment lees ik deel 2 van 'De Test'-trilogie en ik hou echt van dit soort verhalen. 
- Ik wil een tattoo. Eerst wilde ik een hartje laten zetten op mijn pols of schouder, maar nu denk ik eraan om de tekst "I live, I love" te laten tatoeƫren. Ik denk op de binnenkant van mijn arm.
- Vorige maand was ik 7 jaar samen met mijn vriendje. En ja hoor, hij is nog steeds mijn prins op het witte paard.
- Ik wil een baby. Ik kan niet meer naar kindjes kijken zonder helemaal week te worden vanbinnen, gevolgd door de nodige dosis jaloezie. Nu nog wachten tot vriendlief er klaar voor is.
- Ik geef nog steeds te veel geld uit. Shoppen is en blijft mijn zwakke plek. Nieuwe spullen zijn gewoon zo leuk! 
- Tegenwoordig kijk ik samen met mijn vriendje naar 'Pretty Little Liars'. We zitten nog maar aan het eerste seizoen, dus geen spoilers please!
- Ik hou van de zomer. Vandaag was het heerlijk warm en daar kan ik echt van genieten. Meer van dat!
- Ik trek te veel selfies. Ik weet dat van mezelf en sommige mensen zullen me daarom ijdel vinden, maar ik kan er niet aandoen. Damn you, Instagram.
- Mijn Pinterest-verslaving is weer in alle hevigheid aanwezig.
- Ik luister bijna elke dag naar de nieuwe cd van Marco Borsato op de bus van en naar het werk. 
- Mijn kamer is zoals gewoonlijk een stort. Op dit moment ligt er een hele berg kleren op de grond en morgen moet die opgeruimd worden. Bah.
- Ik ben overgeschakeld van Cola Light op Pepsi Max. Dat gebeurt zo soms eens.

2 opmerkingen:

  1. 'I live, I love', super mooie tekst! Het lijkt me heel raar/bijzonder om opeens het gevoel te hebben een kind te willen, ik kan me er echt niets bij voorstellen. Denk je dat je vriend er ook snel klaar voor is? En ja, zomer! <3

    BeantwoordenVerwijderen