donderdag 24 juli 2014

Birthday card for little Danny


Hebben jullie het verhaal van Danny al gehoord? De kleine jongen wordt morgen 6 jaar en heeft een ongeneeslijke hersentumor. Het enige dat hij wilde voor zijn verjaardag was een doos vol verjaardagskaartjes en dus riep zijn familie op om massaal een kaartje naar kleine Danny te sturen. Omdat dit soort dingen me altijd heel erg raken, besloot ik ook een mooie kaart voor hem uit te kiezen. Ik hoop alvast op een mirakel en op nog héél veel verjaardagen voor deze kleine jongeman.


Dear Danny,
I live in Belgium and I heard about your birthday. Did you know that people all over the world know that you are turning 6? Amazing, isn't it? You are kinda famous now! I really hope that you like this card and that you'll get an even bigger cake than the one Winnie the Pooh is holding. I wish you all the best, sweet boy. Make sure you laugh every day and hug your parents a lot. They love you very much and so do all the people who sent you a birthday card. Now go play and do something fun, because that's what little boys should do all the time!
Lots of love,
Jolien. 


- Willen jullie Danny ook een kaartje sturen? Dat kan op bovenstaand adres. 

4 opmerkingen:

  1. Ik kende hem en dit verhaal niet. Wat een mooi gebaar om dat te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow. Dit wist ik helemaal niet! Wat een geweldige actie, zó cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat lief dat hij dit vraagt voor zijn verjaardag en wat super lief dat jij hieraan mee doet, met zo'n fijn boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen

 photo envye.jpg
envye blogger theme